loading...
اندرويدي ها
partizan بازدید : 392 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

جديدترين اس ام اس هاي روز

 

مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:
میتونم بهت اعتماد کنم ؟!
در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده !

 

خرید فلش 8 گیگ ADATA  با قيمتي مناسب با گارانتی مادام العمر

فلش 8 گيگ ادي تا

mp3 player بدون سيم

توضيحات

مجموعه جديد نرم افزار و بازي هاي اندرويد

توضيحات

خريد نرم افزار و بازي هاي اندرويد

مجموعه نرم افزار ، تم ، بازي ، زنگ موبايل ايفون

توضيحات

 مجموعه نرم افزاري سوني اريكسون 2012

توضيحات

بسته نرم افزراي سوني اريكسون 2012

مجموعه نرم افزاري نوكيا 2012

توضيحات

خريد مجموعه نرم افزاري نوكيا 2012

 

 

دوره ای شده که حاضرم جای "پت"باشم اما یه دوست واقعی مثل "مت"داشته باشم!


.



به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.



.

 


سگ بفهمه دوسش داری باوفا میشه.
آدم بفهمه دوسش داری هار میشه



.

 


تو هَمیـــشه میگفتـــــی :
مـــــــن ، یه تار مُوی تو را به هیچ کَس نمیــــــدَهم!
اینقَدر تار های مویِ مَن را به این و آن دادی تا کَچَــــل شدم !
حـــــــالا برو دســـــت از سر کچلم بردار



.

 


بگذار س ـ ک ـ و ـ ت قانون زندگی من باشد...
وقتی واژه ها درد را نمی فهمند.



.

 


تنگی نفست رو نندا ز گردن آلودگی هوا
دلت رو ببین ، کجا گیر کرده!

 

 

ارزش دل قد یک مورچه است:
هر دو خواسته یا ناخواسته زیر پا له میشوند.


.

 


راحت بگم
خطای دید بود
هیچی نبودی
زیادی گنده می دیدمت..


.

 


تمام شدن من پایان من نیست
آغاز بی لیاقتی توست ...



.


كاش به جای این همه باشگاه زیبایی اندام ، یه باشگاه زیبایی افكار هم داشتیم ؛ مشكل امروز ما اندام ها نیستن ، افكارها هستن !


.

 


مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:
میتونم بهت اعتماد کنم ؟!
در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده !


.

 


در رویاهایت جایی برایم باز کن ، جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ، خسته شدم از بی جایی


.

 


دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم
بگه : "نرو!"
کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم
بگه : صب کن منم باهات بیام، تنهانرو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید لینک خرید و توضیحات http://buyonline.dayanshop.net/products/view/471
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ايا علاقه مند هستيد اين سايت به فعاليت خودش ادامه دهد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 367
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 145
  • بازدید امروز : 1,767
  • باردید دیروز : 1,187
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 11,530
  • بازدید ماه : 27,227
  • بازدید سال : 112,648
  • بازدید کلی : 3,041,710